Omul e o

Omul e o

Săl-bă-ti-ciu-ne!

Me-mo-ri-e car-na-val,

frag-ment  ex-ta-tic!

Omul e o

Tu-bu-la-tu-ră!

Cir-cu-it de-sem-nat şi

ar-cu-it, sa-lin!

Omul e o

a-ro-mă!

Omul e o…

un!

Î-nalt!

Şi dacă nu mă credeţi, mergeţi şi vizitaţi tabelul psi©ii!  Dar cum n-o să găsiţi prea mulţi(îi număraţi pe degetele de la o mână), îi înşir eu aici: AdrianaAdrianaTVienela şi stăpână-mea, Alma Nahe.

Aşa….gata! O făcui şi pe-asta! Am revenit printre oameni…ca să-i înmulţesc! 😉  Bun regăsit!

Între timp, Vienela, Adriana și cu mine(nefelina), ne-am făcut de cap! VienelaSVieneladinnou, alma nahe(poeta)și iarăși AAAdriana. Bine că nu de râs!

9 gânduri despre „Omul e o

  1. Pingback: Check in | Alma Nahe

  2. :))))) Ce mi-a placut descrierea! Niciodata pana acum nu m-am vazut prin ochii unei pisicute… Stiam ca sunt destul de inalta, dar nu m-am gandit la mine ca la un carnaval sau o tubulatura. :)))

  3. Pingback: Scară la nor | Alma Nahe

  4. Sunt inedite pentru mine gândurile puse în cuvinte ca venind din partea animalelor. M-am mai obişnuit acum de când o citesc pe Penelopa lui Zamfir, sau motanul Griska( sper să nu-l fi botezat). Oricum…e o găselniţă. Ce bine e să ai o pisică de atâţia ani. 5 ani şi trei luni are la noi cel mai vechi motan din cele trei pisici din dotare. Celelalte două sunt mai bătrâne dar sunt găsite când alţii erau sătui de responsabilităţi…Eh, dar astea sunt alte poveşti

sari cu un răspuns!