ling ping

Mă introduc repede, că cică almanahe n-are timp să bată câmpii pe-aici, la ghemcheremu’ meu.

Aşadar, sunt JORApispis şi aşa văd eu lumea, un leagăn în care se dă moartea. În rest, albastru, verde…Pentru voi.

Eu mai mult simt, slavă vibrizelor!

Eu nu folosesc litere atunci când gândesc. Pe mine mă ia cu nişte zvârrrrtingpinglingjdefoieli şi-apoi mă uit fix la almanahe(stăpână-mea).

Dacă crede că înţelege, îmi dă apă.

Dacă chiar înţelege, îmi dă papabunumed.

Dacă nu înţelege deloc, ştiu că se preface. Şi-o iau de la capăt zvârrrrtinglingping…aaaaa, lingping, bine că mi-am amintit.

Zice almanahe că dacă vreau să fac pe-aici mult păr, ca pe canapele, covoare, de-adună almanahe şi înjoră, cică să fac lingping. Păi, cred că e simplu, că nu degeaba am limba aspră. Aşa că o să lingping prietenii almanahăi, sper să aibă pisici cu care să mă miaun, să mă scuip…cum adică să mă scuip?

În fine, voi învăţa eu să mă exprim mai omeneşte!

Oricum, şi almanahe asta scrie după dictaree cum îi dictaturez. Nimic de la ea, Flolico!

O să încep cu nepomâţismele, adică mai întâi cu pisicile şi unchii ori mătuşile lor:

Grişka, tuşa Verounchiu’ Nataşei, psi©(mama mayăi…ăi, o fi corect?)

Pe urmă, fără lăbuţe:

La Fee, Ora 25, Umm’, Camelia, Gina.

Atât pentru azi! Ba nu, mai pun o poznă(să ştiţi că eu apăs pe butonul aparatului foto şi  fur instantanee de la TV).

Hai, pa!

Aaaa…Staţi! Foarte important!!!!!!

Mi se mai zice şi Joracârcâr…şi în mai multe feluri. Dar ne împrietenim noi şi-o să aflaţi câte şi mai câţe, pardon..câţi!

27 de gânduri despre „ling ping

  1. M-a mâncat pe mine-n poponeţ să-i fac ăsteia blog, să mă vezi de-acu’ ! :))
    Ţi-a apărut pentru că ambele bloguri sunt pe aceeaşi gazdă. Cred că n-o să mai apar ca almanahe pe la oameni. Of, of! 😛

  2. Jora cea cu blana moale şi fără îndoială şi caldă, de-acum afară cu înăuntrul; îţi va ieşi exprimarea miaunească şi-abia ‘ţi-aştept poveştile nespusurilor, atunci când vei prinde cu chelicerele felinelor tale simţuri câte un cuvânt or’ mai multe, pe care ni le vei da într-o înfăţişare ondulată, unduindă.

  3. Pingback: Jora are blog!!! « Mustăţi lungi, gheare lungi

  4. miaooo, jora! maya zice că i-ar fi cam lene să ţină blog, aşa că mă lasă pe mine titulară de tastatură…
    dar îţi urăm amândouă drum lin în blogo…

    • Miau-miau, psi! Aşa mi-era şi mie lene, da’ în timp ce almanahe îşi dădea duhul lucrând pentru d’uzinele alea ale voastre, eu visam că scriu şi că termin înaintea ei, şi visam cu ochii deschişi, că io nu-nchid un ochi oblic de-al meu dacă almanahe nu doarme, de mă umflu de somn pe urmă şi nu mă mai găsesc frumoasă cum m-a găsit astăzi Grişka.
      Şi-atunci m-am hotărât, că tot stau trează, măcar să PCalizez(un fel de socializare pisicească).
      Cât despre drum, fie cum o fi, n-am un ţel, mulţumesc de urare, drăguţă psi. Mie îmi place să fie alunecos, ceruit dacă se poate şi un preşuleţ fermecat pentru zbor.
      Hai, salutări Mayăi!…
      kkikwere00dkkdekod
      Scuze, voiam să zic Mayei! (mi-a suflat peste mustăţi almanaha)
      Noapte bună, mulţumesc de vizită!

sari cu un răspuns!

