Nuntă mută

Albastră  tăcere, de-adânc, ca de mormânt.

Copilul, un strigăt la porţile morţii,

întreabă piatra rece, plângând:

Mamaie, tataie ce-i moartea? Cu zahăr pot s-o hrănesc?

Şi ce e viaţa? Culoare? Creioane s-ascut nu voiesc.

 

Lângă crucea de piatră, din lacrimi şi suflet curat

doi trandafiri sălbatici, petale şi-au scuturat.

psitineriucarmen pricopveroscorpiololitaanaveroCarmench3815h, almanaheverodordefemeie.

21 de gânduri despre „Nuntă mută

  1. Pingback: Nunta mută « Almanahe

  2. Pingback: Nunta mută. « Tiberiuorasanu's Blog

      • nu-i bai. am amintit doar in ideea in care am vazut ca atunci cand se face trimitere cu link, destinatia de nu-i corecta ori nu ajunge unde trebuie, ori e una cenu s-a avut in vedere initial. mi s-a intamplat cand la o duzina-mi aparuse-n tabelul lui psi 2x http:// si nu ajungeau la mine cititorii.

  3. Pingback: Provocarea-Nunta mută « Cățărătorii

  4. Grişka e invidios. El n-a fost niciodată atât de subtil şi de profund – cică din cauza mea, fiindcă nu sunt în stare să-l înţeleg când îmi dictează! 😛

    • n-are de ce, că „subtila” asta albastră i-am şutit-o almanahăi; fusese un comentariu pe la şerpoaice, la o duzină, inspirat fiind de chihlimbăroase; era un comentariu-poem puţin mai lung, dar mi-am băgat io gheruţele şi l-am scurtat, pe măsura-mi şi l-am făcut al meu…cât despre Grişka, lasă-mi-l mie vreo câteva zile, că-i explic eu ce stăpână minunată are.

  5. Pingback: Lacătele nu sunt pentru hoţi!!! « CALEIDOSCOP DE HÂRTIE

sari cu un răspuns!

