De-a şoarecele şi psi..

1.Întrebări mute, ce nu aşteaptă răspuns,

dezlegând fântânile de ape noi şi adânci,

ceruri, doruri, inimi, adăpătoarele zilei,

ca nişte egrete cu gâturi lungi,

ca nişe corăbii ale iluziilor,

ca nişte pecete de dor.

Stăteam,

veneam,

dormeam,

pe ceruri,

pe doruri,

pe inimi.

Când noaptea va fi trecut în răsărit,

mi-e inima închisă în cuvânt.

Eu nu caut, ci sunt în albul zăpezii.

(originalul aici)

2.Mai jos de tâmplă,

praf de stele.

Mai sus de tălpi

sunt dezlegată,

pagubă nu-i!

Eu nu-ţi ştiu numele,

te aud în vânt,

te chem în gând.

Şi-n noaptea ca o aripă prelungă,

dulce-alunecare,

eu nu-ţi ştiu numele,

dar mă-ncape-n el

şi-apoi mă varsă-un vas de alabastru.

un dor tăcut, sau o mirare.

De dor încercuită

sunt ciută, sunt vânat

şi-n rotocoale de teluric,

ca o eşarfă-n vânt

şi prinsă iar la inimă

de-o toartă, te simt.

Ce ne aduce calm?

Eu nu-ţi ştiu numele,

dar el m-ajunge,

pe când mă prinde somnul.

(originalul aici)

Pentru cei ce nu ştiu…

La început a fost Ponta. Pe urmă anacondele. Pe urmă, hop şi almanahe, de poftă, cică…după ea, fireşte, că doar sunt pisică-sa, şi eu, Jora. Apoi, a luat-o pe aceleaşi cărări ale “nimic nu se pierde, totul se rescrie” şi Carmen Pricop(n-ai fi zis că are nevoie!)

Au fost plagiaţi cu bună ştiinţă: psi©, tineriubond şi dor.

Şi-uite-aşa, lanţul plagiatorilor se măreşte, duminică de duminică, ochi cu ochi, zală cu zală….zeghe cu zeghe, nu! Că nu-şi scoate ochii corb la corb!

editare târzie:

Cum almanahe e indecisă dacă să scrie sau nu la ea, despre cum a plagiat-o sâmbăta trecută tot pe psi©, am hotărât să o dau “la gazetă” aici:

Te aud în vânt,
un dor tăcut, sau o mirare
pe când mă prinde somnul,
dulce-alunecare
Şi… praf de stele.
Mai jos de tâmplă,
eu nu-ţi ştiu numele,
de dor încercuită.
Ca o eşarfă-n vânt
sunt dezlegată.
Eu nu-ţi ştiu numele,
te chem în gând.
Şi-n rotocoale de teluric,
ce ne aduce calm,
mă ajunge.
Mai sus de tălpi, sunt ciută, sunt vânat.
Şi-n noaptea ca o aripă prelungă,
un vas de alabastru.
Mă-ncape-n el
şi-apoi mă varsă!
Şi prinsă iar la inimă
de-o toartă,
eu nu-ţi ştiu numele.
Eu nu-ţi ştiu numele…
Pagubă nu-i, te simt…

(originalul aici)

4 gânduri despre „De-a şoarecele şi psi..

  1. Pingback: eu vara plagiez… 2 – psi-words

sari cu un răspuns!

