Sticlărie

Cuvânt, înşiră-te pe fire,

şi pune-te răspuns în inimi

sau atârnă-te pe gâturi de egrete, lungi

ca ei, îndrăgostiţii veşnici

să-şi mute noaptea rece numa’n  răsărit,

şi-apoi, în ape-adânci

corăbii de plecare să-şi înece,

şi naufragiaţi acolo , în trecut,

doar prin acelaşi arzător sărut

să-şi potolească sete de nemaivăzut!

bineînţeles că almanahe m-a lăsat baltă, c-a avut nişte musafiri, aşa că apar şi eu la spartul (!) târgului; nici nu ştiu dacă să mai merg în vizită la psi©dordefemeietineriuşerpoaicelescorpio, carmen pricop I, carmenvirusacheirealiaverocarmen pricop II, altcersenindrugwash, cammely, la ora asta…

Sper că se vede-n poze cât îs de supărată!

23 de gânduri despre „Sticlărie

    • salut, salut! bine ai venit în căsuţa mea!

      îmi prind gheruţele că nu prea ştiu eu a scrie la tastatură de-abia am învăţat să mă joc cu mouse-ul; aşa că am nevoie de stăpână-mea, n-am de-ales, vreau-nu vreau, tre’ să mă ţin de capul ei.

      văd bine(ochi de pisică, deh) că nu-s singura care bântuie, dar mie chiar îmi place să dorm la ora asta, şi, la drept vorbind, mereu, da’ ce, am putut? unde mai pui că musafirii ei mă mai şi trăgeau de mustăti, de coadă, mă flocăiau, de-mi venea să-i zgârii, da’ io-s cu maniere, şi nu se face! i-am lăsat să creadă că-s o drăguţă; în plus, nu mai pupam eu postare, că se supăra almanahe.

      • Aşa pisică… aristocrată, mai că mi-aş lua şi eu! 🙂 Ai fraţi, surori care-şi caută un domiciliu? Dar musai să scrie aşa frumos ca tine şi cu acelaşi umor!

        • n-am, îmi pare tare rău! că nici motan dispus să-şi împartă în mod egal casa cu mine n-am găsit.:))
          plus, că ar trebui să aibă şi el blog(asta e o condiţie nouă, motani!)

  1. Pingback: orizont subiacent « Almanahe

  2. Pingback: Duzina de cuvinte – Vrei…? « irealia

  3. Pingback: 4 versuri pentru 12 cuvinte impuse « VeroVers

  4. Pingback: Anunţ – psi-duzină « Tiberiuorasanu's Blog

    • ziua bună, TineriuBond (îmi place cum te-a botezat Jora când i-am povestit cu ce te ocupi pe FB)! e destul de mare şi de deşteaptă, ca să ştie şi singură, fără să-i explic!

  5. tineriu bond? heeei… aici e răsfăţ în toată regula.
    jora, maya spune că a priceput din poze că eşti supărată şi ţi.ar trimite un şoricel… dar nu ştim cum se asortează cu picturile.

    • păi, e pictat şi-un şoricel, da’ nu i-a trecut almanahăi prin cap să pună şi-o poză cu el, că ea tot n-a înţeles că blogul ăsta e al meu, nu al ei; e mai teritorială decât mine! :)) ia s-o bat la cap să pună şi cu şoricelul poză;
      maya, trimite-mi draga mea, chiar de nu se asorta, acceptam şoricelul de la tine; nu prea ştiu eu ce sa fac cu el_ nici cu gândacii nu mă descurc, ţopăie pe lângă mine_da’ găsesc eu ce să fac cu el; poate-l foloseşte almanaha drept model, că cel pictat nu prea seamănă a şoricel, dacă e să mă întrebi pe mine. 😉

  6. Pingback: Duzina de cuvinte- Noi? « Cățărătorii

  7. Pingback: Irealia | Vrei…?

  8. Pingback: Vrei…? | irealia

sari cu un răspuns!

