Dacă m-ai cunoaşte…

zi tu ce!

psi©floarea de loldilal, almanahe, dragoş, scorpio, carmen pricop, tineriu, dorvirusachecarmencammely.

27 de gânduri despre „Dacă m-ai cunoaşte…

  1. Pingback: Să-ţi moară capra dă pă casă?! « Loc de dat cu capu'

  2. Pingback: dacă m-ai cunoaşte… « Almanahe

  3. Pingback: Dacă m-ai cunoaşte… « Tiberiuorasanu's Blog

    • le dau cu… simţu’ meu de felină…că tare-mi mai plac păsăricile care se aşază pe aparatele de aer condiţionat ale vecinilor, şi-aşa ce-mi vine să sar pe ele, miauuuuu.

    • nu m-ar lăsa, că mi-a adus almanaha odat’ unu’ mic şi pricăjit ca să-l îngrijească câteva zile, şi m-am supărat pe ea, de n-am vrut să mai torc în braţele ei cât a stat pe la noi, şi vreo câteva zile după…păi, ce?!…fiecare cu stăpânul lui…

  4. Dacă te-aş cunoaşte, te-aş pândi la uşă.
    M-ai privi mirată: „Uite ce mătuşă!
    Se dă mâţă, zice că vrea să atace.
    S-o bag în seamă sau s-o las în pace?”
    Ai ceda ispitei şi-ai sări puţin
    Cu coada zbârlită şi mustăţi ce vin
    În întâmpinare, apretate bine.
    Pe urmă te-aş prinde şi cu braţe pline
    De blăniţă moale şi aşa pufoasă
    Ţi-aş spune că eşti mâţa cea frumoasă.
    Eu te-aş mângâia, tu mi-ai toarce-ncet
    Şi ai ţese-n somn fire de poet.

  5. daca te-as cunoaste
    zau, te-as mangaia
    pana ce nervoasa tu ai mieuna
    si te-as ciufuli apoi vartos
    pana te-ai pune din nou pe tors 🙂

  6. Pingback: Bărbații din viața mea : dacă m-ai cunoaşte… « Dictatura justitiei

  7. Pingback: Provocarea- Dacă m-ai cunoaște… « Cățărătorii

  8. Pingback: psi-luneli: dacă m-ai cunoaşte

  9. Pingback: Dacă m-ai cunoaşte… | FLOAREA DE LOLDILAL

  10. Pingback: psi-luneli: dacă m-ai cunoaşte | psi-words

sari cu un răspuns!

