Smântână

N-am nicio desfrunzire-n plan, nici vreun ecou,

sunt saltimbanc, cadenţa mi-e zglobie,

prin tuburi şi pe ziduri sunt erou,

deşi, în mod ironic, locuiesc într-o cutie.

*

I-adevărat, eu în rostire zic doar miau,

dar ce contează? Mă-nţelege-a mea stăpână!

Cu o lăbuţă pe papirus îi fac semn ce vreau,

Şi ea, pe loc, iridiu cu nervuri, compune o…smântână?

 Duzinari

1. almanahe 2. dor
3. carmen pricop 4. cammely
5. incognito 6. psipsina
7. Scorpio 8. virusverbalis
9. Irealia 10. Vero
11. Dictatura Justitiei


27 de gânduri despre „Smântână

  1. Pingback: Sunt eu « Almanahe

  2. Pingback: Duzina de cuvinte- Salvarea din tubul capsulă « Cățărătorii

  3. Pingback: Duzina de cuvinte: dezolare. | irealia

  4. Pingback: DUZINA DE CUVINTE Țara lu’ Căcărău « Dictatura justitiei

  5. Pingback: Duzina de cuvinte… toamna « Dor De Dragoste

  6. Pingback: Duzina de cuvinte – Încă o leapşă | VERONICISME

  7. Pingback: SINGURĂTĂȚILE.. pot fi de foarte multe.. feluri:) | leneşrĂu's Blog ?

  8. Pingback: crăciun fericit! | psi-words

  9. Pingback: Irealia | Dezolare.

  10. 親愛滴好友晚安安~ღ*\(✿‿✿)/*ღ♥
    祝你分分秒秒~ 每天都要愉快喔~~
    ………… /\„,„./\❤幸福快樂❤
    …………( =’;’= )……❤平安順心❤
    ………../”♥♥♥”\….. ❤擁有溫馨ㄉ夜晚~°˚”
    ………..(..| | | |..)•*♥¨♥`*• ♫ •♪(♥)
    ☪ ・゚☆ 。ZZZzzzz⊹・ ・・゚*・゚☆ *❤好夢♥♥
    ⋯⋯。★✿.•° ¸. ★✿.•°❤sweet dream….♥♥♥
    … .(´░░░░░░ ‘) ░░░’ ). ♡˚GOOD NIGHT ♥♥
    感恩分享~~我的好友們~~~

  11. Pingback: Jurnal londonez (1) | pluta cu paparude

  12. Pingback: Dezolare. | irealia

sari cu un răspuns!

