O apă de ploaie şi-o poveste ca o umbrelă(SuperBBlog, proba a III-a, de apă)

Arăt de parcă mi s-a terminat şamponu’, nu? Ei, bine, nu! Acolo-i capul, aici e coada.  Stăpân’mea s-a spălat, s-a pieptănat  şi-a făcut tratamentul anticădere şi apoi, ţârc(nu mă pricep să reproduc sunetele aparatului foto şi să le convertesc în litere).  O poză. De fapt, nu numai una. Şi-a făcut cam câte fire de păr îmi cad mie într-o lună.  Dar e firesc să-mi schimb blana, după anotimp. Eu sunt norvegiană de pădure şi şi-aşa, deşi am părul ăsta superb, tot nu-mi ţine de cald. Sau loc de iubire…tot mângâiată îmi place, tot răsfăţată.

Alma nu e aşa!  Ei îi place gerul. Nu se omoară după veri, dar o omoară iernile. Nu cu frigul lor, nici cu oamenii lor de zăpadă. Ci cu aşteptările…De la Moş Crăciun până la Baba Oarba!

Proba asta de SuperBBlog(cu dublub) îmi aminteşte de Cupăr. De fapt, Cooper! Da’ aşa-l striga Alma „Cupăr cu păr”. Şi când sunt nostalgică, nu pot face reclamă la nimic.

Şi în plus, azi-noapte a fost cutremur.  Mi se zburleşte părul numai când mă gândesc. N-am simţit că vine. Nostalgia aşa te ia şi ea! Păi, să nu-ţi cadă părul!?

Şi, mă rog, de ce naiba pisicilor, îşi fac reclamă oamenii la obiecte. De ce nu îşi fac reclamă la oameni? La omu’ care are obiectele. La omu’ care-i vinde obiectu’ , la omu’ care-l face, care-l drege ş.a.m.d. ?

Domnilor, nu ne mai faceţi reclamă la formă,

făceţi-ne la conţinut!

Ori găsiţi un spirit care să ne facă mai atenţi unii la alţii.

Faceţi-mi reclamă mie,

lui şi celor ca noi!

Sensul e dat de unghi(i)

dar trebuie privit în triunghi…

Păi, na! Să nu te-apuce poezia?!

Fără ea, nici Farmec, nici altceva! Bine, acuma n-o să dau în patima Almei. Deşi, şi ea e un picuţ plouată. Şi nici în altcineva…V-am zis că sunt nostalgică şi se şi vede.  Aveam de gând să vă coafez,  să vă spăl, să vă usuc, să vă zic câte ceva pentru fiecare fir de păr de-al vostru, dar m-am răzgândit. De când cu SuperBBlog nu mai dorm bine şi nici mult.  Uite, căutaţi în părul vostru  şi după aia căutaţi singuri în cutiuţa de farmece şi vedeţi ce vi se potriveşte firului de păr. Ca să nu vă înfioare decât de plăcere.

Celorlalţi sponsori le-am micşorat imaginea(poza!), sponsorului ăstuia nu-i micşorez nimic.

Să vă fie părul sănătos! Şi să vă fie de folos link-urile, sponsorule!

Farmec de pisică  pentru SuperBBlog – aici găsiţi, de căutaţi, şi cum a început! (după o copie fidelă a SuperBlog)

În fiecare întuneric, un adevăr luminos.
În fiecare lumină, un adevăr întune*cat.

Editare târzie:

Pe adresa redacţiei am primit urmă de Maya. Ia un pupic, Maya! Şi mai ia şi un miaulţumesc, cum ar zice amicul Grişka.

Ce bine! Că mie mi s-a terminat şamponu’ şi n-am dat dovadă!

13 gânduri despre „O apă de ploaie şi-o poveste ca o umbrelă(SuperBBlog, proba a III-a, de apă)

  1. Pingback: O poveste cu apă de ploaie | Alma Nahe

  2. dacă ziceai ceva de farmec şi de părul nostru la care ţinem ca la ochii din cap (ca şi voi pisicle de altfel, deşi vouă vă ajunge tratamentul propriu) măăăi, da ce te gherăneam. 😀
    şi va trebui să aştepţi puţin, să aduc dovezi fotografice, dar maya e niţel ocupată prin bucătărie cu un fir de mărar. nu ştiu de pune murături sau căleşte varză, după miros nu e nici una şi nici cealaltă, dar are treabă multă şi n-o pot convinge să fie star foto…

    • Pffuailei, când călesc vecinii ceapă, mie-mi vine să plâng ca şi cum aş avea ceapă(crudă) în apropierea ochilor mei, fiindcă îmi miroase blăniţa apoi, de parcă zici că-s felu’ doi, şi nu felina2! 😆

    • nu s-a născut încă neam ăla! sper să nu ne dea (cu maşina)stropi! când ţi-e lumea mai dragă, vine unu’ şi te stropeşte din cap până-n picioare! şi de-aici şi scut urări! 😉

  3. Prinde un pupic de la mine, Jora frumoasa si desteapta! Cum ne inveti tu ca oamenii sunt mai importanti decat produsele si cum trecem noi pe langa vorbele tale fara sa ne lasam distrasi!

    • Las’ că-l iau eu pupicu’! Jora e tot plouătă… 🙄 Nu reuşesc s-o conving că e frumos afară deloc. Aseară ne-am uitat amândouă la artificii( nu de calcul) şi ne-am imaginat cum ar fi ele în interiorul omului şi nu pe-afară.

sari cu un răspuns!

