De strajă Almei(SuperBBlog, proba a VI-a, de frunză)

Am o libertateeee, ceva de speriat. Deşi-s de casă. Dar am noroc de Alma Nahe, că nu mă ţine chiar legată. Mă ţine pe cuier.

20131014-042419.jpg

Îi place verdele, aţi remarcat? De orice fel, dar mai ales cel de faţă.  Un fel de probă de frunză. Nu tăiată, nu aruncată. E delicată, mai ceva ca mine…

Sincer, mie toate pădurile, imaginar vorbind, mi se par la fel. Muşchi, licheni… Numai energia locului nu-i aceeaşi. Eu îmi iau din pământ, atunci când îl simt sub picioare, vibraţia. Pare sf, aşa, dar mi se aprinde mai întâi coada. Un artificiu! Pe urmă explozie! Ce-i la fundu'(scuze, da’ chiar aşa e desenul animat!) meu, mamă-mamă. Mamă natură! Felină! De-acolo, de la fund, mi se lungesc mustăţile, mi se întăresc şi-mi ţintesc(uneori şi ţintuiesc) prada! Odată i-am cules Alma Nahăi o vrabie. Din balcon. I-am pus-o-n baie, ca s-o vadă de cum intră şi-am pus pene peste tot, semn că m-am luptat. Crezi că s-a bucurat? Aş!…”odată am ucis o vrabie…”, o dată şi-atât! Nu mi-a mai trebuit altă (c)rimă.

P-asta de pe gard, o tachinez. N-am de gând s-o vânez!…

Revenind(u-mi în simţiri, în fire, în buturugă, în butuc)…Eu nu-mi fac vacanţa la Straja.  Nu că n-aş dori. Dar îmi rezerv cameră în alt spaţiu. Unul potrivit cu statura mea. Dacă Alma e un munte, eu mi-s un pisc mic-mic. Ce spuneţi?! …Of, bineeee! Mai cobor un pic. Sunt o buturgă, na!

Am zis buturugă, nu ca o buturugă! Deşi, acum m-aş rostogoli către scopul expunerii de faţă. Despre vacanţa mea de vis, nu-s prea multe de zis. Mai mult de văzut.

M-aş duce în Straja,  că nu degeaba mi se zice „norvegiană de pădure”! M-aş duce….dacă ar primi şi pisici. Dar eu îm văd vârful nasului meu drăgălaş şi nu cer nimic. Rămân în firul meu de…ceapă. Uneori îmi bag nasul în mărar.

Dar o fac mai mult din curiozitate.

Aşa că rămân de strajă Almei(care e răcită cobză). Da’ voi duceţi-vă! Pe Straja, la Vila Alpin! Se mănâncă tradiţional, se fac excursii prin împrejurimi, te dai cu tiroliana şi restul mai aflaţi voi intrând pe al doilea fir, de vi l-am lăsat, albăstrit.  Ce mai păziţi?

De Straja, pentru SuperBBlog – aici găsiţi, de căutaţi, şi cum a început! (după o copie fidelă a SuperBlog)

Vrabia visează!…

8 gânduri despre „De strajă Almei(SuperBBlog, proba a VI-a, de frunză)

  1. Pingback: De strajă Almei(SuperBBlog, proba a VI-a, de frunză) | Joramotive …

  2. Pingback: Toa(m)na din noi- corespondenţe | Alma Nahe

  3. Jora, esti o simpatica! Daca vine stapana-ta la Straja si voi putea veni si eu, sa stii ca voi milita pentru aducerea ta. Nu imi imaginez cum ati putea sta despartite si cum ne-ai putea priva de placerea de a te mangaia.
    M-a innebunit verdele ala! As fi cea mai fericita daca mi-as vedea casa luminata in asa culoare. Sa vina alma sa imi spuna cu ce a facut lumina asta primavaratica!

    • Ei, o mai las pe-acasă singură…cu clipele ei de intimitate. Stă şi o săptămână singură, dacă-i las ce trebuie şi unde trebuie. 🙂
      Verdele ăla e de la felinaru’ cu bec verde. De fapt, sunt două felinare,şi de-o parte şi de alta a arcadei de la intrare. Când mi le-a montat taică-miu, a zis că parcă mi-am montat felinar la criptă. Păi, da! Îmi place să mă îngrop între tentaţiile mele, în casa mea. 😛

  4. vai de firul tău de ceapă! maiușka s-a luptat o zi întreagă cu un fir de mărar, dar acum că zici de verde cred că ştiu de ce…pasiuni comune.
    deci tu stai de strajă pe cuier, da nu de straja oricui. bine de ştiut… 😛

    • Normal! Uite o psică pe placul meu! Care caută şi pe cuier. Că alma nahe e mai rebusistă, aşa. M-a cocoţat acolo cu un scop, evident. Ca să vadă cine trebuie! Da’ tot ochii de pisică văd mai bine, văz!

  5. Buturuga mica…Nu, stai! Stiu, pispis isteata ca e o capcana, ca vrei sa scriem pe-aici numai din imaginile pe care ni le dai firimituri. Refuz! O sa scriu verde, ca iti sta bine cu nasul in balarii, dar totusi, prea multa libertate la povesti pentru o prelungire feli…pentru o pisica. Sa nu dai cu gheruta! 🙂

  6. Mâţa mamei mele mănâncă trifoi, din ghiveci iarna, iar vara pleacă la munte (nu la Straja, ci la Ceahlău). Acolo creşte trifoiul peste tot şi nu se termină niciodată, ca cel din ghiveci.

sari cu un răspuns!

