Când Alma Nahe e răcită, fur eu (SuperBBlog, proba a VII-a, de traistă)

Alma Nahe e tot răcită (răcită, nu rece!), aşa că nu o să îi ocup personalitatea mai mult decât vrea ea. Cu oamenii bonavi trebuie să te porţi bine! Să-i înveleşti, să-i cocoloşeşti, să-i ocole…la, la, la,(stă cu ochii pe mine, ca pe genţi reeija)…

Aşa că am să trec direct la tr…icotat. Ştiţi că pisicilor le plac ghemele. Alma Nahe are un coş împletit din nuiele, plin. Şi când n-are de lucru, îşi face de lucru. Cu andrelele. Nu vreau să vă scot ochii, lăudând-o, da’ lucrează cu lâna, mult mai bine decât aş scărmăna-o eu.

ALMANAHE: Pe cine ai scărmăna tu, mă rog?

Paranteză! Un fel de pauză! Şi în sensul teatral, didascalie, Poate vă întrebaţi ce caută Alma Nahe cu replica printre ghemele mele. Ei, bine, şi eu mă întreb. Dar v-am zis că stă cu ochii pe mine, mă zoreşte, aşa că îmi iau ochii pe andrea şi vă arăt ceva. Iau un scaun şi…aşază-te, spectatorule!

20131015-225056.jpg

Exact! Ceea ce vedeţi e o traistă handmade.  E veche, foarte veche, şi Alma Nahe a vrut s-o arunce. O mai ţine pentru culori. Eu, profitând de situaţia ei(că-i răcită, adică), m-am prefăcut că am grijă de ea, că o înfofolesc şi…

20131015-225135.jpg20131015-225146.jpg

20131015-225155.jpg20131015-225208.jpg

20131015-225219.jpg20131015-225246.jpg

să reinventez! N-o vedeam ca pe traista viitorului, că se lasă, se lăbărţează, dar nişte căciuli în plus, nu strică. Că acuşi vine anotimpul alb şi pufos.  Parcă şi Alma Nahe şi-a mai revenit când a văzut ce idee năstruşnică am avut.

Adevărul e că eu sunt ataşată de această căciulotraistă sau traistocăciulă (cum preferaţi) şi pentru că e pentru mine un fel de marsupiu. În ea m-a adus Alma acasă, de la  maternitate Bucureşti, unde a locuit ea destul de mult, iar eu, împreună cu Cooper şi ea, precum şi cu alţi oameni drăguţi, prieteni de-ai ei, un an.

N-a avut cine să îmi facă poză, ca să refac amintirea, ca s-o probez să văd dacă mai încap, că Alma s-a băgat direct în pătuţ după această micuţă paradă, că iar a luat-o cu frisoane, muci şi alte chestii verzi, aşa că o să vă rog să mă credeţi pe cuvânt.

Bine, eu cred că, de fapt, Alma n-a vrut să fie neam de traistă, şi că a făcut-o mai mult  şi pentru a nu crede cei ce-şi aruncă ochii pe-aici, că-şi chinuie pisica.

ALMA NAHE:  Jora! Zi şi de genţi de piele şi gata!

Iară, Alma Nahe, of! Bine, închei…dar am uitat cum se încheie.

A…ştiu, tragi nasul firul de două ori prin ochi, şi ce-ai întărit, întărit rămâne!

De  traistă, pentru SuperBBlog – aici găsiţi, de căutaţi, şi cum a început! (după o copie fidelă a SuperBlog)

14 gânduri despre „Când Alma Nahe e răcită, fur eu (SuperBBlog, proba a VII-a, de traistă)

  1. Pingback: Când o bicicletă este furată, o zână îşi dă duhul | Alma Nahe

  2. măi, că bine mai dai ochiurile alea pe andrele şi din casă… căciulotraistă? economia de piaţă vorbeşte prin tine, da gentuţa aceea mi-nu-na-tă nu încape nicio intelighenţă. cel mult un mobil, o tabletă, un paracetamol şi cardul. pă cuvânt de mâţ pervazier!
    hapciu! naah… că se ia virusu… dispar. 😛

  3. Nu mă pot hotărî dacă buclele pun în valoare căciulotraista sau invers. Şi nici care-i faţa şi care spatele. Parcă, parcă Almei îi stă mai bine cu nasturele în frunte. Dar i-ar sta şi mai bine sănătoasă. Aşa că ai grijă de ea, încălzeşte-o şi toarce-i… lână de-un pled, să se facă bine mai repede. Şi transmite-i, te rog, din partea mea multă sănătate!

  4. Jora, spune repede cata smantanica vrei ca sa pui labuta pe traista si sa o trimiti la Ploiesti? :))))
    Facusem un ghiozdanel cu un model asemanator, insa nu din lana. Mi l-a cerut o prietena a baiatului. I l-am dat, convinsa ca imi voi face altul. Apoi Dum mi-a scos blogurile in cale si a spus: Sa se faca blog nou! S-a facut si timpul a capatat alta masura. :))))

    • 😆 Eu…câh,câh, câh…nu eu! Alma Nahe, la un moment dat, croşeta(că-i place mai mult) tot în lână câte o căciulă la două zile. Nu lua bani, le făcea contra un pachet de ţigări. 😆 Lucra cu lâna clientului şi-i mai rămânea şi ei de-o mănuşă; dacă ar fi după mine, numai să croşeteze aş pune-o, să mă lase pe mine să-mi bag eu codiţa pe ambele bloguri. 😆

      Nu-s cu lactatele, am minţit la proba de lapte. 😆 Pap numai cărniţă şi crănţănele… 😉 Şi măsline! 😉

sari cu un răspuns!

